Reformer Pilates

Harden Pilates er et specialiseret Reformer Pilates Studio med fokus på Personlig Træning og kvalitet.
Pilates på Reformer er en skånsom træningsform, som er for alle kroppe, og undervisningen bliver individuelt tilpasset dig, præcis efter dine behov og udfordringer. Et fjedersystem sørger for, at man kan øge eller mindske modstanden. Det betyder at du på en sikker og effektiv måde opnår styrke og fleksibilitet. På Reformeren har du mulighed for at variere træningen med et utal af øvelser, og det store spænd af muligheder gør, at Reformer træning dækker bredt, helt fra begynder til meget avanceret.

I Reformer Pilates lægges der vægt på at styrke kroppens Core, som er ryg og mave. Ved regelmæssig Reformer-træning, vil du opnå forøget styrke og bevægelighed, kontrol over kroppen, bedre balance, kropsbevidsthed og en afbalanceret holdning. Reformer Pilates er træning for hele kroppen.
Du vil træne på et lille hold.

Personlig Træning

Få mere ud af din træning.
Personlig Pilatestræning er en effektiv og målrettet træningsform.
Hos Harden Pilates handler det hele om Personlig træning, hvad enten du kommer alene, som par eller på hold. Derfor er vi kun max. 4 deltagere på et hold. Vælger du holdtræning, vil du komme til at træne på enten niveau I, II eller III. På den måde vil du altid komme til at træne med andre, der er på samme niveau som dig.

              Book her....

Læs mere -









Seniorer

Pilates for enhver alder
Du er aldrig for gammel til at begynde til Pilates træning. Hvis du er 60 år eller ældre, er du klar til at starte. Det er aldrig for sent at lære at bruge sin krop på en smartere og mere effektiv måde. Det er her Pilates kommer ind som en skånsom træningsform, der stabiliserer og styrker din core, og lærer dig at bevæge kroppen fornuftigt. Tabet af fleksibilitet, som vi forbinder med aldring, kan vendes. Tag dig tid. Du vil føle den positive virkning ved Pilates, blot ved at øve regelmæssigt.
Her er 3 gode råd om sund aldring:
  • Være fysisk aktiv
  • Hold hjernen skarp
  • Opbyg og vedligehold gode sociale relationer
Ældre anbefales at være fysisk aktive mindst 30 minutter om dagen, udover almindelige dagligdagsaktiviteter.
Mindst 2 gange om ugen bør indgå aktiviteter af minimum 20 minutters varighed, som vedligeholder og øger konditionen og muskel- og knoglestyrken.
Mindst 2 gange om ugen bør der trænes  bevægelighed og balanceevne af mindst 10 minutters varighed.

              Book her....

Læs mere -

Mat Pilates

Træning for alle
Mat Pilates er den helt grundlæggende Pilates-form, og alle kan deltage i Mat Pilates uanset fysisk form, kropstype og alder.
Til Mat Pilates træner og bevæger vi hele kroppen i et naturligt flow. Vi arbejder med det bevidste åndedræt, og hvordan alle kropsdele arbejder naturligt sammen og gennem øvelserne skaber en stærk Core. I Mat Pilates bruger du din egen krop til at skabe stabilitet og du arbejder derfor med kontrol, præcision og koncentration.Mat Pilates vil samtidig give dig mere mental ro, og skabe balance.

Mat Pilates er en let tilgængelig træningsform, som er for alle der ønsker at udfordre smidighed, balance og styrke… og så er det både seriøst, sjovt og hyggeligt.


Vi træner på hold med op til max 8 personer.
Ring eller send en mail for at komme i gang og få adgang til Booking systemet.

               Book her....

Læs mere -

Outdoor Pilates

Træning i naturen – en oplevelse for alle sanser
Udendørs Pilates træning er sundt for både krop og sjæl. Her får du et frisk frirum i hverdagen, hvor vi træner under åben himmel, og samtidig nyder den smukke udsigt over Roskilde Fjord.
Til Outdoor Pilates vil du opleve at udendørs træning gør dig både stærkere, men også sundere og fuld af energi, samtidig med, at du får en masse naturoplevelser med hjem.

Vi træner på hold med op til max 8 personer.
Ring eller send en mail for at komme i gang og få adgang til Booking systemet.

               Book her....

Læs mere -